piątek, 8 stycznia 2021

kto to wie

że tak się stało. Ja do tej pory obawiałam się szczepienia, więc byłam na NIE. Teraz, kiedy zobaczyłam, jakie persony się zaszczepiły, jaki jest "bój" o te szczepionki, jestem na TAK. Czekam więc na zapisy i na swoją kolejkę, by jednak przyjąć szczepionkę i zachęcam inne niezdecydowane (jak ja do tej pory) osoby.
Uważam, że to była dobra akcja promocyjna. seniorka 70+. Jak wam nie wstyd. Ale komu ma być wstyd ? Jedynie wstyd można zdiagnozować u członków rządu. . To rząd nie przygotował logistycznie tej akcji. Oni nad niczym nie panują. Gdybym otrzymał wiadomość o możliwości zaszczepienie, nawet bym się nie zawahał. A teraz wybierają placówki, które szczepiły celebrytów i osoby związane z opozycją i robią show. Prawda, do mnie nikt nie zadzwonił, za mały jestem. Ale dalej będę twierdził, że rząd nie przygotowała akcji szczepienia. Pomijając fakt, że medycy nie chcą się szczepić. A szczepionki rozmrożone. Co wtedy zrobić ? Podają - lekarze nie przyjęli szczepionki, bo są na urlopie. Ja bym w te pędy wracał z urlopu, żeby się zaszczepić.To nie kwestia wstydu bo go chyba nie mają ale tego że pewni obywatele mają szczególne przywileje. Są to po prostu członkowie elity. To jest inny ustrój niż demokracja. Demokracja w Polsce to jest po prostu mydlenie oczu.Ciekawe... W dniu 30 grudnia wielokrotnie przechodziłem ulicą obok tego szpitala i jakoś nikt z personelu nie wybiegł, aby mnie poinformować, że mogę się zaszczepić. Nie uzyskałem żadnej informacji. Tłumaczenia tzw. celebrytów są żenujące - na poziomie ucznia I klasy szkoły podstawowej. A fakty są takie. Ów pan uzyskał informacje od zaprzyjaźnionego lekarza lub innego pacjenta, że szczepionkę można ,, załatwić" szybciej. Jak? ,,Załatwi się". Nic się nie martw. juz widzę jak przechodzisz koło tego szpitala i nagle wybiega pielęgniarka i proponuje szczepienie.... moge sie założyć,że mówisz nie i odchodzisz. Tyle w temacie. No proszę, jak się dostatecznie mocno nienawidzi rządzących, to z każdego nepotyzmu oPOzycji ( bo tak jakoś dziwnie wszyscy niechcący zaszczepieni nie tolerują rządu) da się uknuć kij na rząd. Brawo panie ziejący nienawiścią. Ale to nie świadczy dobrze o tym naszym " dobru narodowym", jak to wyjęczal w obronie "skrzywdzonych" "pan" jaskowiak, że tak się łatwiutko dał wpuścić w maliny lub jak kto woli zrobić w czystej krwi araba ten zwykły przechodzień który akurat się szwendał w okolicy szpitala i którego personel nie Zgarną na szczepienie to są osoby NN . Służby specjalne które kroiły tą prowokację, by przykryć cały ten pisburdel , miały ściśle przygotowane listy osób ze świecznika, by ściągnąć je na szczepienia. By ten ciemny lud (jak połowa opętanych amerykanów) miał żer i nie interesował się gigantycznymi aferami "naszej ukochanej władzy"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz