piątek, 8 stycznia 2021

nie po kolei

Czy ten warszawski szpital przyjmuje kogoś innego jak celebrytów ! Założę się, że gdyby przyszło tam przyjąć zwykłego człowieka z ulicy, to okazałoby się że nie ma miejsca Na wypisanie - tak, tak, zwykłe wypisanie recepty u l. rodzinnego trzeba czekać tydzień ! Biedaki tak kiepsko opanowali obsługę komputera, że dziecko z przedszkola by taką receptę szybciej napisało, a tu w Wawie - proszę bardzo, celebrytów przyjmuje się i szczepi, z szybkością światła i to bez rejestracjiNic nie rozumiecie od zawsze tak było jest i będzie !!!, elyta najpierw, potem grupa "0", następnie "1", no i w końcu reszta polaków szaraków...
Dla sprawiedliwości drugą dawkę tej elycie podałbym zgodnie z ustaloną wcześniej przez rząd kolejnością, a tych którzy zadecydowali o zmianach kolejności surowo dla przykładu ukarać... Dobrze,pani ma 70+ jak rozumiem to niewiele pani ryzykuje, ale młodzi ludzie znacznie więcej, pani życie przeżyła, a młodzi się wahają, ciąże,powikłania poszczepionkowe, każdy chce żyć i być zdrowym, a w temacie szczepień i covida same newsy, a z drugiej strony, szczepionka nie uodparnia na grypę, 40 lat nie chorowałam na grypę i się nie szczepiłam, kolega z pracy szczepi się od 15 i cieszy się,że dzięki temu nie choruje, ja jednak podziękuję za szczepionkę, że tak się stało. Ja do tej pory obawiałam się szczepienia, więc byłam na NIE. Teraz, kiedy zobaczyłam, jakie persony się zaszczepiły, jaki jest "bój" o te szczepionki, jestem na TAK. Czekam więc na zapisy i na swoją kolejkę, by jednak przyjąć szczepionkę i zachęcam inne niezdecydowane (jak ja do tej pory) osoby. Uważam, udrażnianie Mokotów że to była dobra akcja promocyjna. seniorka 70+, mam nadzieję, że WUM i inne wyciągną wnioski (ale nie takie, że będą teraz jeździć do celebrytów, żeby się nie wydało). A kara za szczepienie poza kolejnością powinna wynosić 100 000zł (a nawet więcej).a co rząd ma postawić przed każdym punktem szczepień policjanta żeby sprawdzał kto się szczepi, pomyśl trochę. Patologię zawsze były i będą, ale trzeba nazywać rzeczy po imieniu a nie krytykować rząd bo się nie lubi PiSu. Też nie lubię PiSu ale przez myśl mi nie przeszło żeby krytykować tylko dla krytyki bez żadnych argumentów.Może wreszcie zacznijmy mówić po ludzku - szpital WUM to sławny szpital na Banacha, do którego przyjeżdżają ludzie z całej Polski, a w Warszawie jest jednym z bardziej znanych szpitali, tam leczą się wszyscy warszawiacy (zwł. że Śródmieścia, bo to ich szpital rejonowy), no i oczywiście ludzie z pierwszych stron gazet. Druga kwestia to ta, że w takiej samej sytuacji był szpital MSW, tylko oni nikogo nie informowali - ciekawe kto tam został zaszczepiony, prawda? A organizacja jak zwykle przy tym rządzie do niczego - jak można dopuścić, żeby szczepionki się rozmroziły?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz