piątek, 8 stycznia 2021

tym się udało

Nie tylko aktorzy, ale również przedsiębiorcy byli szczepieni w Centrum Medycznym Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w grudniu. Jak informowaliśmy pod koniec roku szczepienia przyjęło małżeństwo Zbigniewa i Elżbiety Grycanów. Jak wynika z naszych informacji, na liście zaszczepionych jest również inne biznesowe małżeństwo.Ja słyszałam komunikat przez radio. Byłam blisko WUM i pomyślałam, że fajnie, można się zaszczepić. Ale ponieważ przeszłam covid, na razie odpuściłam. Gdyby mnie ktoś zaprosił, poszłabym. Mam 60 lat. Jest burdel organizacyjny, za który odpowiada rząd.
- Potwierdzam, że 30 grudnia w Centrum Medycznym Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przyjąłem wraz z żoną szczepionkę przeciwko koronawirusowi - szef rady nadzorczej rodzinnej firmy Dr Irena Eris. Bardzo ciekawe , ze nagle wszyscy znaleźli się w Warszawie i tylko '' celebryci'' słyszeli , ze szczepionki mogą się zmarnować .Nie słyszała zwykła babcia Kowalska ani dziadek Nowak - tylko ''celebryci '', nic nie robili cały dzień tylko czekali na wiadomości . Żenada , jak Wam nie wstyd Szczepionkę przyjął on i jego żona, czyli właśnie dr Irena Eris. To współzałożycielka przedsiębiorstwa i jednocześnie doktor farmacji z wykształcenia. - Chcę wyraźnie podkreślić, że z nikim się nie dogadywałem, u nikogo tej sprawy nie załatwiałem czy babcia Nowak dadzą coś w zamian? Tylko dziękuję, a to dla szanownych skąd WUM jest bezwartościowe. Z babcią Nowak nie zrobią biznesu, pani Kowalska nie da darmowych wejściówek, nie zapozna z ludźmi biznesu, którzy mogą zasponsorować to i owo. Sorry, ale ta uczelnia dla mnie to moralne dno, później się dziwicie, że wśród lekarzy panuje znieczulica, przykład idzie od góry.Czy ten warszawski szpital przyjmuje kogoś innego jak celebrytów !! Założę się, że gdyby przyszło tam przyjąć zwykłego człowieka z ulicy, to okazałoby się że nie ma miejsca !!! Na wypisanie - tak, tak, zwykłe wypisanie recepty u l. rodzinnego trzeba czekać tydzień ! Biedaki tak kiepsko opanowali obsługę komputera, że dziecko z przedszkola by taką receptę szybciej napisało, a tu w Wawie - proszę bardzo, celebrytów przyjmuje się i szczepi, z szybkością światła i to bez rejestracji !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz